اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب

اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب

این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر اتاق فرار چیست دارد. اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید. اتاق فرار آرماگدون با ژانر آخرالزمانی، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول اسکیپ روم است؛ جایی که شما یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد. در این اتاق فرار، لحظات جالب و سراسر هیجان را تماشا خواهید کرد. سناریوی بازی به‌ این صورت است که ویروسی که دکتر جوزف مگنل آن را ساخته است در حال انتشار و آلوده‌کردن تمام دنیاست. این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است.

اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. وقتی بازی شروع می‌شود، تیم شما باید برای پیداکردن سرنخ‌ها، اتاق را زیرورو کند. اگر بتوانید همه سرنخ‌ها را به ترتیب پیدا کرده و در کنار یکدیگر قرار دهید، درنهایت معما را حل خواهید کرد. جالب اینجاست که این اتاق فرار از گزینه‌های سخت است؛ درجه سختی آن 87% تخمین زده شده. در برخی از اسکیپ روم ها بسته به سناریو بازی از معمای خطی استفاده میکنند.

  • رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده.
  • اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است.
  • بنابراین باید تقسیم وظایف کنید و به کمک تک تک هم تیمی‌های خود راه خروج را پیدا نمایید.
  • این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال در تهران و یک بازی در ایلام دارد.
  • پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد.

گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. در رابطه با کلمه ی اتاق، در اتاق فرار هم عیناً همین موضوع صدق می کند. شاید در ابتدا صرفاً فرار کردن از یک اتاق مطرح بوده که از بازی های موبایل الهام گرفته شده باشد، اما حالا با رشد این صنعت تفریحی و تنوع و تعدد موضوعات، یک اتاق به چند اتاق ، یک خانه ، یک سوله و خلاصه هر فضایی که فکرش را می کنید مبدل شده. زمان شما در بازی محدود است، بنابراین ابتدا محیط بازی را به دقت بررسی نمایید، جزئیات و المان های اتاق فرار را در نظر داشته باشید تا چیزی از نظر شما دور نماند. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.

اتاق فرار رزیدنت اویل زیرو

اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم یک اتاق فرار به نام زار با تم ترسناک و دلهره‌آور را طراحی کرده است که در مدت زمان کوتاه، مخاطبان بسیاری را به‌سمت خود جلب کرد. این بازی بر اساس داستان واقعی طراحی شده و بهتر است برای شرکت در آن از پوشیدن لباس و کفش‌های موردعلاقه‌تان خودداری کنید.

شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است. این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید. چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره.

۸. اقامتگاه ابدی | تجربه ترس و اضطراب در اتاق های فرار تهران

در سال ۱۹۹۰ رخدادی عجیب و مرموز توجه افراد را به خود جلب می‌کند. امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند. تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی از ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۶۰ دقیقه است.

اگر شما هم علاقه مند به بازیهای ویدئویی و یا فیلم و سریال هستید بدون شک لحظاتی بوده که شما دوست داشته اید که جای نقش اول داستان باشید. بازی اتاق فرار شما را وارد یکی از این داستانهای هیجان انگیز می کند و شما در آن نقش اول را خودتان بازی خواهید کرد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ هوم از بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران با چهار بازی است که امکان بازی برای تیم‌های دو و سه نفره را نیز فراهم می‌کند و به‌طور کل، مناسب گروه‌های کم‌جمعیت است. این مجموعه تنها اتاق فرار تک نفره در ایران را نیز در اختیار دارد که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و جالب برای افراد رقم بزند. اتاق فرار سرقت از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۰ درصد است. بهتر است سرقت را به‌عنوان تجربه اول امتحان کنید؛ این بازی به حرفه‌ای‌های اسکیپ روم توصیه نمی‌شود.

این بازی با دکوری منحصر‌به‌فرد شما را به سال ۱۳۴۶ و طهران قدیم می‌برد. معماهای دشوار این بازی و دو لایه بودن آن (حل معمای قتل و فرار از اتاق)، برای کسانی که بیش از همه چیز از حل معما لذت می‌برند، خاطره‌ای ماندگار خواهد ساخت. اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ در شهریورماه ۱۳۹۶ در تهران و توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. ژانر ترسناک را می‌توان پرطرفدارترین سبک حاضر در اتاق فرارها به‌شمار برد که در آن با الهام گرفتن از فیلم‌های ترسناک، محیطی دلهره‌آور شبیه‌سازی شده است. معمولا سن مجاز یا توصیه شده برای شرکت در اتاق فرارهای ترسناک هم هجده سال به بالا است.

اتاق فرار و مجموعه اسکیپ روم رد

گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. در صورتی که تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید بلافاصله بلیط برای شما صادر خواهد شد. نیازی به چاپ بلیط نیست و در هر مرحله اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق پشتیبانی شبانه روزی کیش تخفیف راهنمایی دریافت خواهید کرد.

  • سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است.
  • این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است.
  • در این اتاق فرار که دیوارها، زمین، نور و هر چیز اطراف شما به شکلی متفاوت و عجیب قرار گرفته است، یک ماجراجویی فراتر از واقعیت و بی‌حد و مرز رقم خواهد خورد.
  • اشاره دارد که به تازگی جای خود را در میان جوان ترها باز کرده است؛ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضایی متفاوت را پیش روی تان می گذارد.

اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است. اتاق فرار یکی از تفریحات نسبتا جدید با عمر حدود پنج سال در کشور ما است؛ البته مفهوم اتاق فرار، موضوع جدیدی نیست و این بازی هیجان‌انگیز بیش از یک دهه است که در برخی کشورهای آسیای شرقی وجود دارد. جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. فراموش نکنید در محیط اتاق فرار با معماهای سخت، آسان و سرنخ‌های عجیب روبه‌رو خواهید شد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند خلاقیت، هوش، ریزبینی و دقت شما را به چالش بکشد.

اتاق فرار عجوزه

اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ در شهریورماه ۱۳۹۶ در تهران و توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. مجموعه اتاق فرار اسکیپ هوم از بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران با چهار بازی است که امکان بازی برای تیم‌های دو و سه نفره را نیز فراهم می‌کند و به‌طور کل، مناسب گروه‌های کم‌جمعیت است. این مجموعه تنها اتاق فرار تک نفره در ایران را نیز در اختیار دارد که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و جالب برای افراد رقم بزند.

در این بازی نیز مانند دیگر اتاق فرارها باید کار گروهی انجام دهید؛ البته این کار گروهی باید از طریق اعضای بدن شما صورت بگیرد؛ پس هماهنگی بین اعضای بدن شما و از آن مهم‌تر هوش شما است که باعث نجات شما خواهد شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ‌‌رومیست از دی ماه سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. اتاق فرار پنهان شده در سایه یک بازی دلهره‌آور و هیجان‌انگیز با درجه سختی ۸۰ درصد است. در ادامه شما را با بازی‌های مختلف مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب آشنا خواهیم کرد. معمای تسلا از بازی‌های سخت مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۷۵ درصد است. دکور این بازی شباهت زیادی به دفتر کار آقای تسلا دارد و چراغ‌های زیادی در فضای بازی دیده می‌شوند.

جدیدترین برند های اتاق فرار

مجله اتاق فرار درتلاش است با معرفی اتاق فرارهای تهران و کرج و همچنین ارائه مطالب تخصصی در حوزه بازی اتاق فرار و فیلمهای با موضوعیت اتاق فرار، بستری را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این سرگرمی هیجان انگیز ایجاد کند. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تجربه شرکت در اسکیپ روم‌ها را داشته‌اید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و بهترین اتاق‌ فراری را که تجربه کرد‌ه‌اید معرفی کنید. اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند. ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند.

اتاق فرار اسکیپ روت – escaperoute

پس از به قتل رساندن همسر شوگان برای توطئه علیه شریفترین سامورایی ژاپن دست به کار می& … همه ما می خواهیم به عنوان رهبر شناخته شویم … خوب ، این یک فرصت عالی برای ادعای عنوان جدید شماست. تیم خود را به اینجا بیاورید و روحیه کار تیمی خود را با آموختن دروس ارزشمندی در ارتباطات ، سازماندهی و تفکر انتقادی تقویت کنید.

اتاق فرار (سرایت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. شبح بازارچه اتاق فراری هیجانی است که در آن برای اولین بار با ترکیب تئاتر تعاملی و اتاق فرار شما را وارد فضایی می کند که قبل از آن در هیچ جای دیگری نظیرش را ندیده اید. این بازی گروهی می باشد و لازم است بر اساس نوع سناریو در نظر گرفته شده برای آن، حداقل و حداکثر تعداد افراد گروه رعایت شود. به عنوان مثال، در اغلب اسکیپ روم ها گروه ها ۴ تا ۸ نفره می باشند.

این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. اتاق فرار نجات شهر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۵ درصد است. این بازی اولین اتاق فرار ایران است که در عمارت تاریخی دبیرالملک در خردادماه ۱۳۹۵ طراحی و اجرا شده است.

مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد. این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید.

بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم

شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. حداقل زیربنا برای اجرای بازی‌های اتاق فرار ۵۰ مترمربع است.

نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم.

عتیقه اتاق فراری در ژانر ترسناک و معمایی با ۸۵ درصد میزان سختی و ۸۵ درصد میزان ترس است. اتاق فرار متل بوداپست از بازی‌های جذاب مجموعه با درجه سختی ۷۵ درصد است. در این بازی شما در بدو ورود به اتاق ۳۱۳ این متل حبس می‌شوید و باید رمز، کارت و کلید خروج را پیدا کنید. اتاق فرار قتل مرموز یک تجربه معمایی با سختی ۶۰ درصد است که به مبتدیان اسکیپ روم پیشنهاد می‌شود.

ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. فکر می‌کنید اگر زمانی با دوستانتان مجبور باشید به یک بانک خیلی بزرگ دستبرد بزنید، چطوری انجامش می‌دهید؟ نیازی به انجام این کار نیست! شما در این اتاق فرار بدون دردسر آن را می‌توانید تجربه کنید.

  • مهم‌ترین چیزی که به‌محض شروع توجه شما را به خودش جلب می‌کند، فضای بسیار نوستالژی با وسایل و موسیقی خاص این محیط است که مانند سفر در زمان است و شما را به دهه چهل تهران و خاطرات آن می‌برد.
  • برخلاف اتاق‌های فرار دیگر، فضای بازی شما در عمارتی با بیش از ۲۰۰ سال قدمت تاریخی قرار دارد که ثبت میراث ملی نیز شده است.
  • مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت.
  • مجله اتاق فرار درتلاش است با معرفی اتاق فرارهای تهران و کرج و همچنین ارائه مطالب تخصصی در حوزه بازی اتاق فرار و فیلمهای با موضوعیت اتاق فرار، بستری را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این سرگرمی هیجان انگیز ایجاد کند.
  • این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد.
  • ژانر ترسناک را می‌توان پرطرفدارترین سبک حاضر در اتاق فرارها به‌شمار برد که در آن با الهام گرفتن از فیلم‌های ترسناک، محیطی دلهره‌آور شبیه‌سازی شده است.

در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد. با توجه به سبک‌ها و ژانرهای مختلف اتاق فرار و تجربه بازیکنان، تعریف مشخصی برای بهترین اتاق فرار وجود ندارد. هر بازی اتاق فرار می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما به همراه داشته باشد. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید.

مجموعه گریت اسکیپ

این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن. پس یه گروه تشکیل بدین و به جمع دوستداران اتاق فرار بپیوندید. بازیهای مختلف با توجه به ژانر و محل بازی و همچنین کیفیت بازی قیمتهای مختلفی دارند.

۱.در این بازی چیزهای جدید برای یادگیری وجود دارد

تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند. اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد. گروه بازکنان وارد اتاقی می‌شوند که تم و داستان مشخصی دارد. فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است.

این سبک از بازیهای فکری و معمایی محدود به زمان و مکان خاصی نیستند. در این ژانر از بازی، شما برای طی کردن مراحل و پیدا کردن سرنخ و حل کردن معماها محدود به هیچ چیزی نیستید. از فضاهای واقعی تا فضاهای مجازی هرجایی امکان دارد شما را درگیر این بازی کند. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. در این بازی شما در نقش کارآگاهی به نام Dale Vandermeer بازی می کنید که به طرز مرموزی ربوده شده و در یک اتاق زندانی است. وظیفه شما این است که همه سرنخ های موجود در اتاق رو پیدا کنید و معماها رو برای فرار حل کنید.

هزینه اتاق فرارهای مجموعه دالون در سال ۱۴۰۰، ۶۰ هزار تومان است. اتاق فرار هفت از بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۲۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد. همان طور که می‌دانید تنها اگر تسلیم هفت گناه کشنده نشوید، تطهیر روح شما حاصل می‌شود.

۱۶. اتاق فرار پازل پارتی

طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه کرد. اگه دیدید واقعا گروه نمی تونه سرنخی پیدا کنه، تقاضای راهنمایی کنید. اگه فراموش کنید راهنمایی جزوی از بازیه، زمان رو از دست می دید.

رزرو اتاق فرار و لیزرتگ کرج تخفیف ویژه رزرو اینترنتی اسکیپ روم و لیزر تگ

میزان این تخفیف ها در بازه های زمانی گوناگون متفاوت است و در توضیحات پیش از فرم رزرو درج شده است. تنها کافی است که شما از طریق همین صفحه (صفحه رزرواسیون) اقدام به انتخاب بازی، سناریو و تاریخ مورد نظر خود کنید. اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه.

  • هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است.
  • شما میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین بازی دلخواه خود را در روز و ساعت مشخص رزرو کنید.
  • ما در اکوکلاب برای دوستانی که به سناریوهای ترسناک علاقه مند هستند، اتاق فرار ناشناخته را آماده کرده ایم.
  • اسکیپ رومبا آن‌ها مواجه می شوید، نیاز نیست خیلی باهوش یا قوی باشید و یا حتی تحصیلات عالیه داشته باشید، فقط کافیست کمی خلّاقیت داشته باشید، استدلال کنید و از همه مهمتر در کار گروهی موفق عمل کنید.
  • اتاق فرار (طاق خونی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است.

اتاق فرار را به طوری طراحی می‌کنند، که شما می‌بایست معماهایی را در آن حل کنید. این معماها گاهی با وسایل عجیب و در نظر اول به درد نخور، قابل حل خواهند بود. حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید. اتاق فرار میتواند یک خانه متروکه، سلول و یا یک زندان باشد و پر از معماهایی است که باید توسط بازیکنان حل شوند.

از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است. اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد.

اتاق فرار مردگان

کافی است تیمتان را جمع کنید، یک گروه واتساپی ایجاد کنید و لینک این مطلب را با آنها به اشتراک بگذارید تا بتوانید تک‌تک اسکیپ روم های تهران را تجربه کنید. مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. این مجموعه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد که در هر شعبه یک یا چند بازی اتاق فرار با سناریو و ژانرهای متفاوت را شما و دوستانتان میتوانید تجربه کنید. اتاق فرار (راز) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (هویت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.

اتاق فرار آنلاین اتاق 44

هنگام رزرو اتاق فرار ایران اسکیپ هم می‌توانید درجه سختی بازی را چک کرده و اسکیپ رومی متناسب با توانایی تیم خود انتخاب کنید. در این اتاق فرار ژانرهای خاصی مانند اسکیپ روم معمایی هم وجود داره که علاقه‌مندان به چالش‌های جذاب می‌تونند بازی رو از اونجا شروع کنند. البته ژانرهای ترسناک، ماجراجویی، دلهره‌آور، جنایی یا اکشن هم جزء مواردی هستند که می‌تونید موقع رزرو اتاق فرار اون‌ها ررو در نظر داشته باشید. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است. در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضایی واقعی، شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید. شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و …

اتاق‌های فرار در ایران زیرنظر انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند و مجوز این فعالیت در قالب باشگاه بازیهای فکری و اتاق فرار توسط ادارات ورزش و جوانان استان‌ها برای متقاضیان صادر می‌شود. ایران اسکیپ، مرجع اصلی رزرو اتاق فرار تهران و کرج است و شما می‌توانید در این سایت همه اتاق فرارهای شهر را در کنار هم ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید. ایران اسکیپ کمک می‌کند اتاق فرارها را راحت‌تر بررسی کرده و گزینه مورد نظر خود را سریع‌تر انتخاب کنید. شمابا کمک گرفتن از این سایت می‌توانید علاوه بر خواندن سناریو و ایده کلی بازی، درجه سختی و تعداد نفرات مناسب را هم ببینید. همچنین مشاهده نظر بقیه افراد کمک می‌کند که بیشتر درباره اتاق فرار اطلاعات کسب کنید. اگر بیشتر افراد تیم تازه کار هستند و تجربه قبلی از حضور در اسکیپ روم ندارند؛ بهتر است به جای ژانرهای جنایی و ترسناک، با اتاق فرارهای کاراگاهی یا حتی فانتزی و هیجانی شروع کنید.

اتاق فرار (در اعماق تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نیروی هوایی واقع شده است. اتاق فرار (فرار سر به نیست) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله یادگار امام جنوب واقع شده است. اتاق فرار (شیاطین تاریکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان فاطمی واقع شده است.

لیست کامل بهترین اتاق فرارهای تهران + آدرس و تلفن تاج اسکیپ روم

هریورماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد. بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد. این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند.

  • مجموعه اسکیپ روم بارکد دارای سه شعبه در مناطق مختلف تهران می باشد و در مجموع سه سناریو ترسناک و مهیج را پیاده سازی کرده است.
  • پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید.
  • اکثر افرادی که علاقه‌مند به اتاق فرار هستند، ژانر وحشت، دلهره و ترس را انتخاب می‌کنند.

شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و … این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. اتاق فرار سرقت از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۰ درصد است.

۱۷. اسکیپ لاین | خانه‌ای که فقط یک صاحب‌خانه را می‌پذیرد

در مسیر تصحیح سناریو همه جنبه ها و نکات ریز رو در نظر بگیرین تا در انتها به سناریویی متفاوت و خاص برسید. به طوری که تمام حواس بازیکن در بازی درگیر بشه و به قول معروف تو جهان بازی غوطه ور بشه. اگه قراره همش غُر بزنید و دید منفی داشته باشید نسبت به بازی، مطمئن باشید یدونه معما هم نمی تونید حل کنید. یادتون نره شما و بقیه دارید واسه یه هدف بازی می کنید، فرار! اصلا اگه همین الانم بی حوصله اید و دارید دنبال آموزش اتاق فرار می گردید، پیشنهاد می کنیم ادامۀ این مطلب رو نخونید! این بازی واسه آدمایی ساخته شده که پر از انرژی مثبتن و دوست دارن واسه چند دقیقه خوش بگذرونن.

۲. اتاق فرار بازگشت آنابل

اطلاعاتتون رو به روز کنین و از دیدن اتاق های فرار مجموعه های مختلف غافل نشین. با حرفه ای ها مشورت کنین و از تجربه دیگران نهایت استفاده رو ببرین. توی بررسی وسائل و دکور اتاق، به مسیر بازی و سرنخ ها توجه کنید.

فقط در نظر داشته باشید که اگر دچار بیماری آسم و تنگی نفس یا هرگونه مشکل تنفسی هستید، حتماً این موضوع را به مدیریت اطلاع دهید. انیگما هم جزو اولین مجموعه اتاق فرارهای تهران می باشد که به علت ارائه سبکها و ژانرهای مختلفی که دارد در لیست محبوبترین مجموعه های اتاق فرار تهران قرار می گیرد. اتاق فرار رویا این مجموعه یکی از بازیهای هیجان انگیز و متفاوت در ژانر فانتزی می باشد که می تواند برای شما تجربه خوبی را رقم بزند.

مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. امکانات این مجموعه برای افراد بالای ۱۶ سال استفاده می‌شود. این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است. شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد.

اتاق فرار ترسناک، لمس دلهره و هیجان! ستاره

«تاکائو کاتو» اولین ارائه‌کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی است. ایده‌ اتاق‌ فرار زمانی در ذهن او شکل گرفت که دوستش در حال بازی آنلاین اتاق فرار بود. «تاکائو کاتو» در کلاب‌ها برنامه زنده ‌می‌گذاشت و شرکت‌کنندگان باید از فضایی خارج می‌شدند که تاکائو در آن محل درست کرده بود. ایده وی در ژاپن مورد استقبال قرار گرفت و بلیط‌های برنامه‌های زنده تاکائو به سرعت فروش می‌رفت. حدود سه سال بعد (در سال ۲۰۰۷) تاکائو کاتو که در آن زمان ۳۵ ساله بود، شرکت «اسکارپ» را در شهر کیوتو ژاپن تاسیس کرد و در پی آن اولین اتاق فرار به‌شکل امروزی افتتاح شد. تنها پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار در ژاپن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱۰۰ اتاق فرار در کشور ژاپن راه‌اندازی شدند.

  • تعداد افراد شرکت کننده در اتاق فرار باغ کتاب، بستگی به سناریو دارد و شما می‌توانید با هماهنگی پرسنل پذیرش این مجموعه، بهترین خاطره را تجربه کنید.
  • تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است.
  • اتاق فرار (کارما) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است.
  • مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد.

یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است. دقیقاً مانند دیگر اتاق‌ها، در ابتدا، راهنمای بازی گروه را در جریان قصۀ بازی قرار می‌دهد. سپس گروه شما وقتی کاملاً آماده بود، وارد اتاق می‌شود و بازی آغاز می‌شود. در اتاق فرار ترسناک، شما حدوداً یک ساعت مهلت دارید تا با گذشتن از صحنه‌هایی ترسناک و دلهره‌آور، معماها و چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید و برنده شوید.

اتاق فرار جادوگر

اما در فرایند بازی و سناریو معما گونه بازی ترسناک باید برعکس عمل کنید. در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است. گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسف‌بار دچار خواهند شد.

۳. اتاق فرار روانی

حتی در بعضی اتاق‌ها ممکن است اکتورها اشیای ارزشمندی را به شما پیشنهاد دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند. پس هم‌زمان با داشتن حس دلهره، توجه خود را به مسیر بازی حفظ کنید. بازی میراث لاله، در فضای پارک لاله اجرا می‌شود و ویژگی اصلی آن رقابتی بودن بازی است. شما می‌توانید در قالب سه تیم برای رسیدن به کتیبه گم‌شده داستان رقابت کنید. با رعایت این نکات می‌توانید اسکیپ رومی متناسب با خواسته‌هایتان انتخاب کنید و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان بسازید.

اتاق فرار (بنت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (نبش قبر ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار