آزمون آیین نامه اصلی 1402 تست آنلاین آیین نامه جدید | driveing

آزمون آیین نامه اصلی 1402 تست آنلاین آیین نامه جدید | driveing

بله ، ما سوالات را طبق استانداردهای طراحی جدید سوالات آیین نامه گردآوری سوالات لو رفته آیین نامه اصلی کرده ایم . کیفیت همیشه بهتر کمیت است ، همچنین اگر تعداد سوالات زیاد باشد بیشتر کاربران آنها را مطالعه نکرده یا نصف و نیمه آن رها میکنند . بنابراین ما با کیفیت ترین نمونه سوالات را جمع آوری کردیم تا شما در کمترین زمان ممکن به قبولی دست پیدا کنید . ما دقیقا نمونه سوالات را مانند روز آزمون شبیه سازی کرده ایم تا بدانید که چه زمانی برای امتحان آماده هستید. پس از اینکه به تمام سوالات آزمون آنلاین پاسخ دادید، بر روی دکمه پایان آزمون کلیک کنید.

  • همانطور که می دانید، زمان آزمون آیین نامه رانندگی کم است و برای پاسخگویی به هر سوال کمتر از یک دقیقه فرصت خواهید داشت.
  • یه تشکر هم میخواستم بکنم از ادمین های سایت که انقدر مسئولیت پذیر و پیگیر هستن در خوندن نظرات و جواب دادن بهشون .
  • تمام سوالاتی که با شرکت در آزمون های آنلاین تک درایوینگ مشاهده خواهید کرد، از سوالات مهم و پر تکرار آزمون های اصلی هستند.
  • با زدن این تست ها دیگر احتیاج به خواندن کتاب آیین نامه رانندگی ندارید.
  • به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم تنها این تستهای آنلاین و یا پی دی اف تستها رو کار کنید و اصلا سراغ کتاب نرید .

تعداد سوالات در هربار کلیک روی این گزینه 30 سوال به صورت تصادفی نشان می دهد, هر سوال 1 امتیاز دارد. در پایین صفحه 3 روش تِست به صورت رایگان گذاشته شده که می توانید یکی از روش ها استفاده کنید. اکر وقت ندارید ، تا جایی که میتوانید تست ها را زده و در صورت داشتن زمان بیشتر دوباره همان ها را تکرار کنید . بله ، در صورت داشتن وقت همین آزمون ها را دوباره بزنید تا کاملا روی آنها مسلط شوید . اما باید بدانید که نکات کتاب در رانندگی روزمره و اطلاعات عمومی شما تاثیر بسزایی دارد بنابراین اگر قصد حفظ کردن آن را هم ندارید بهتر است که یک دور آن را مطالعه کنید . چون مشکل بسیاری از افراد سوالات مربوط به حق تقدم و تابلوها بوده ، آنها را کاملا آموزش داده ایم.

نکات تکمیلی برای یادگیری سریعتر آزمون آیین نامه

بعد از این که به کتاب مسلط شده و مفاهیم آن را درک می کنید، نیاز است تست بزنید و با سوالات آشنایی پیدا کنید برای این کار ضروری است بپردازید به دانلود سوالات آزمون آیین نامه را با جواب یا به صورت آنلاین در سایت ما سوالات را دنبال کنید. با شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی تگ درایوینگ دیگر نیازی به مطالعه حجم زیادی از کتاب نیست. شما با شرکت در آزمون آیین نامه آنلاین، نه تنها با نمونه سوالات آشنا می شوید بلکه برای پاسخگویی به تمام این سوالات تسلط کافی را به دست خواهید آورد. اطلاعات کلی آزمونهای آیین نامه رانندگی که در صفحه بالامشاهده کردید .(39 ازمون ایین نامه)سوالجواب✅درصورت تغییر سوالات این صفحه بروز می شود؟✅ 100 درصد.

آزمون آیین نامه اصلی 12

نام جهت شناسایی خرید و شماره موبایل برای هرگونه اطلاع رسانی جهت بروز رسانی سوالات ضروری می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت به صورت خودکار به سایت برگشته و می توانید فایل را دانلود کنید. سلام طبق توضیحات صفحه کتاب 100 متر مانده به ورودی تونل ها و پل ها تا انتهای انها ازاد می باشد مگر به وسیله علایم سبقت مجاز شناخته شود.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) ازمونهای شبیه سازی شده ایین نامه رانندگی

در این قسمت برخی از سوالات مهم تر به صورت نمونه قابل دانلود است همراه با آموزش های آیین نامه رانندگی که میتوانید آن را دانلود کرده و به صورت pdf در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود مطالعه نمایید. امتحان آیین نامه رانندگی اولین آزمون برای دریافت گواهینامه است که به صورت کتبی برگزار می شود. اگر در این آزمون قبول شوید، می توانید در آزمون شهری هم شرکت کنید اما اگر قبول نشوید، باید دوباره در جلسه آزمون حضور یابید تا موفق به قبولی شوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار