شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش-فرش شادرخ

شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش-فرش شادرخ

برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران 10 هزارتومان برای این اعتبارسنجی دریافت می‌کند. تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ۴- پرداخت اقساط تنها با پرداخت چک ( بصورت ماهانه و یا دوماهه به انتخاب خریدار ) انجام می شود. مشتریان فرش دستبافت امکان انتخاب حالت بدون پیش پرداخت و 24 ماهه را ندارند. 9-سپس کافی است پس از هماهنگی با کارشناسان “قالیکده البرز”روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید و مبلغ پیش پرداخت را پرداخت کنید.

پس از درخواست وام برای خرید فرش از هایپر فرش، مدارک مورد نیاز خواسته شده بانک رافراهم کرده و کارت خرید را دریافت کنید. این وام که توسط بانک مهر به شما پرداخت می شود در اقساط ۶،۹ و ۱۲ ماه و با کمترین سود (۴ درصد) به شما عرضه می شود. بعد از انجام شرایط بانک که شامل مراحل همیشگی وام می باشد با دریافت کالا کارت مهر خود میتوانید به سایت یا فروشگاه مراجعه کرده و با راهنمایی کارشناسان سایت هایپر فرش اقدام به خرید کالای خود نمایید. به این نکته توجه کنید که پایین هر محصول در کنار دکمه افزودن به سبد خرید “خرید با کالا کارت مهر” وجود دارد.

  • در این روش با مراجعه به سایت هایپر فرش در کنار خانواده خود می توانید طرح و رنگ مورد نظرتان را بپسندید.
  • خرید فرش اقساطی با توجه به شرایط این روزها و با افزایش قیمت کالاهای اساسی، خرید عمده ای از محصولات برای بسیاری از ما سخت و دور از دسترس شده است.
  • خرید اقساطی فرش با احتساب 15 در صد سودی که جهت پرداخت 3 ساله روی مبلغ فاکتور می‌آید در مقایسه با نرخ تورم و شرایط اقتصادی، بازهم شما را چند قدم جلوتر نگه می‌دارد.
  • افراد در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را سفارش داده و در زمان صرفه جویی کنند.

اگر قصد تعویض فرش‌های قدیمی و خرید فرش جدید را دارید یا در حال تکمیل جهیزیه عروس خانم هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در ادامه ضمن معرفی مزایا و معایب خرید فرش قسطی قرار است به نکات مهم در هنگام خرید فرش بپردازیم. فرش‌های موجود در بازار و مراکز فروش بدون در نظر گرفتن نوع مصرف و کاربردشان به دو دسته ماشینی و دستباف تقسیم می‌شوند. فرش‌های ماشینی با متراژه‌های 9،12 و 6 متری تولیده شده و فرش‌های دستباف با همین متراژها یا ابعادی کوچکتر به فروش می‌رسند.

پس از مراجعه به سایت هایپر فرش در قسمت وارد کردن کد تخفیف، کد دریافت شده را وارد کرده و پس از آن مبلغ پرداخت تان صفر میشود. دقت کنید اگر مبلغ بالاتر از ۲۰ میلیون باشد الباقی را باید به صورت اینترنتی و به صورت کامل انجام دهید. بازپرداخت وام شما به صورت ۱۲ ماه خواهد بود و باقی اطلاعات را می توانید از کارشناسان سایت دریافت کنید. طرح رفاه کالا ویژه خرید فرش قسطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه می باشد و در صورتی که این طرح شامل حال شما شود می توانید بدون پیش پرداخت و ضامن از این طرح استفاده کنید. مدت بازپرداخت این طرح 36 ماهه و نرخ تسهیلات آن 15% می باشد و با استفاده از این طرح می‌توانید از فروش اقساطی فرش نگین مشهد بهره‌مند شوید.

ثبت نام

جنس نخ خاب فرش ها 100% آکریلیک هیت ست شده الیاف بایر آلمان می باشد. بیش از ۲۰ طرح اختصاصی توسط طراحان حرفه ای ما با تنوع رنگ بالا تولید شده که شما می توانید در دکوراسیون های مختلف به خوبی از آن ها استفاده کنید. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود. میزان و زمان پرداخت را در صفحه‌ی مربوط به درخواست وام انتخاب کنید. ۴- حساب هایی که دارای چک برگشتی باشند تحت هیچ شرایطی قابل قبول نمی باشند.

فرش طرح لاریسا کد 9070

اگر هنوز مطمئن نیستید که چه مدل، طرح و رنگ فرشی برای خانه شما مناسب به‌نظر می‌رسد، بهترین راه استفاده از برنامه‌های شبیه‌ساز چیدمان دکوراسیون با فرش است. با یک جستجوی کوتاه کلی برنامه‌های چیدمان مجازی و انتخاب فرش پیدا می‌کنید. با به کاربردن این برنامه‌ها و تست رنگ‌های مختلف فرش در خانه احتمال انتخاب بهترین فرش برای دکوراسیون و مناسب فضای خانه شما بیشتر خواهد بود. پس از خرید فرش ماشین اقساطی در قرعه کشی های فصلی نیز شرکت داده خواهید شد. این طرح مخصوص خرید اقساطی فرش برایبازنشستگانو مستمری بگیران تامین اجتماعی و کلیه حقوق بگیران بانک رفاه می باشد. عزیزانی که در شهر ایلام زندگی میکنند می توانند از سه طریق خرید اقساطی با چک و بدون سود که از طریق خود مجموعه انجام می شود، خرید از طریق بانک مهر با کالا کارت، خرید از طریق سایت لندو خرید اقساطی فرش را انجام دهند.

ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال می کنیم و کافی است پیش فاکتور رو پرینت بگیرید و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگیتون مراجعه و پس از تکمیل کارهای بانکی تصویر پیش فاکتور تایید شده در بانک را ارسال کنید. یکی از راهکارهای جذابی است که دکترفرش برای خرید فرش درنظر گرفته است، خرید اقساطی فرش بدون چک است. در این طرح بسته به میزان مبلغ فاکتور، مبلغی را که کارشناسان ما آن را تعیین می کند به عنوان پیش پرداخت، میپردازید و الباقی را باز هم بسته به میزان مبلغ باقیمانده برای شما قسط بندی و مبلغ اقساط تعیین می شود. همانطور که در عنوان نیز مطرح شد این طرح برای شما بدون بهره و سود می باشد.

فرش تندیس خاطره کاشان طرح آسمان زمینه اطلسی 12 متری کد 1012610

برخی تعداد اقساط از پیش مشخص شده‌ای دارند و بعضی با توجه به توان پرداخت مشتری تعداد قسطها را تعیین می کنند. شرایط خرید اقساطی فرش فرش افرند بدون سود و بهره بوده و شما عزیزان، همان قیمت خرید نقدی را به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند خرید اقساطی فرش وینتیج مدت پرداخت می‌نمائید. در کنار خرید اینترنتی امکان خرید حضوری از طریق نمایندگی های فرش شادرخ در اصفهان، شیراز، شهرضا، مشهد، بوشهر، اربیل و پیرانشهر هم برای طرفداران فرش ماشینی کاشان فراهم آمده است. در شهر کاشان هم با روی گشاده میزبان شما هستیم و در صورت تمایل می‌توانید خرید حضوری هم داشته باشید.

ولی توجه داشته باشید که به مراکز و فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. گاهی دیده شده که وبسایت‌های تقلبی با تبلیغات گسترده و بوجود آوردن شرایطی ساده مشتریان را فریب داده و با چک و ضمانت دریافتی فعالیت‌های غیرقانونی انجام داده‌اند. به طور کلی فروشگاه‌های که به هر دو صورت حضوری و آنلاین فعالیت می‌کنند معتبرتر هستند.

پس از تعیین مبلغ مورد نظر تعداد اقساط برای شما مشخص می شود و شما این امکان را خواهید داشت. برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید. علاوه بر شهر های گفته شده این امکان برای شهرهای یزد، رشت، گرگان، مشهد، بندر عباس، بوشهر، یاسوج، شهرکرد، اراک، خرم آباد، سمنان، قم، کرمانشاه، سنندج، همدان، زنجان، تبریز، اردبیل، ساری و شهرستان ها نیز فراهم شده است. برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم. برای دیدن جدیدترین طرح‌ها و اطلاع از شرایط فروش ویژه صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کن.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار